- Marc
- Patrick
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Furb
- 130
- 28 Aug 2012, 09:55
- Marc
- 8
- 14 Oct 2014, 08:46
Ja jullie lezen het goed, ik ben geen T vergeten.
Maar mijn vraag is: ik heb een lexus met de 2jzge deze heeft 215pk, nu staat er op wikipedia dat deze motoren gemaakt zijn met 215 tot 230pk. Dus kortom waarop is mijn blok afgeknepen ? Is het een simpel inlaat/uitlaat of zit het in de ECU.
De lexus is naar mijn weten niet te chippen omdat de ecu alles na een tijdje weer zelf overschrijft.
Maar mijn vraag is: ik heb een lexus met de 2jzge deze heeft 215pk, nu staat er op wikipedia dat deze motoren gemaakt zijn met 215 tot 230pk. Dus kortom waarop is mijn blok afgeknepen ? Is het een simpel inlaat/uitlaat of zit het in de ECU.
De lexus is naar mijn weten niet te chippen omdat de ecu alles na een tijdje weer zelf overschrijft.
Buy a Hybrid I Need Your Gas
Zal per land / toegepast model verschillen. milieu eissen, wel/geen kat. en misschien wel andere nokkenassen ofzo. maar waarschijnlijk alleen iets in de ECU.
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ik gok idd op de ECU, veel goedkoper om te realiseren voor een producent dan een geknepen kop

Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."
Daar dacht ik ook aan, maar ik heb in mijn IS vvt-i, weet niet hoe het bij Marc zit met de automaat?
Kan ook gerust zijn dat ze bepaalde dingen geknepen hebben zoals de uit en / of inlaat.
Kan ook gerust zijn dat ze bepaalde dingen geknepen hebben zoals de uit en / of inlaat.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Honda zette er bij de 1.4 Civics gewoon een kleinere pakking op bij het inlaatspruitstuk. Gingen ze van 90 naar 75 pk.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
De rotzakken!Noud wrote:Honda zette er bij de 1.4 Civics gewoon een kleinere pakking op bij het inlaatspruitstuk. Gingen ze van 90 naar 75 pk.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Wel de goedkoopste upgrade ooit, die andere pakking kost 3 euroNivek wrote:De rotzakken!Noud wrote:Honda zette er bij de 1.4 Civics gewoon een kleinere pakking op bij het inlaatspruitstuk. Gingen ze van 90 naar 75 pk.
Heb in de tussentijd email verkeer gehad met een chiptuner, er zit idd iets in de ecu waarop deze is afgeknepen. Maar dat is geen 500 euro waard om hem te laten chippen voor 15pk erbij. Denk dat het toch over een aantal jaar een 2jzgte stap

Buy a Hybrid I Need Your Gas