JDM leesmateriaal/tijdschriften

Need something? ask here.
Tienus
28
phpbb3styles ©
02 Mar 2014, 15:00
Car: Toyota Glanza

Post by Tienus »

Heren,

Binnenkort is een goede vriend van mij jarig, en hij zou graag een tijdschrift abonnement willen en dan echt JDM gefocust.
Nu had ik even gekeken in de winkels maar daar is niet veel. Hoorde ook dat er veel tijdschriften digitaal zijn gegaan.
Hebben jullie tips qua tijdschriften ? Digitaal is ook goed en in het Engels is ook goed :D

Alvast bedankt,

Gr Tienus

Leander
892
06 Dec 2011, 20:27
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Leander »

Mighty car Mods magazine? is niet echt JDM focused, maar het overgrote deel is toch wel JDM.
http://www.mightycarmods.com/collections/magazine" onclick="window.open(this.href);return false;

The Doctor
541
14 Mar 2010, 23:40

Post by The Doctor »

ik kan alleen Banzai Magazine bedenken, uit de engelse Unity Media stal, geen idee of het een goed blad is, want ik lees het niet, heb er in het verleden wel een paar gekocht, omdat er auto's van bekenden in stonden, maar al die moderne meuq vind ik niet zo interessant, dus ik heb er verder nooit naar gekeken :)

Bozu
151
04 Mar 2012, 21:45

Post by Bozu »

Ik heb heeul veel magazines uit Australië zoals fastfours & rotaries, performance imports en zoom. Zijn te koop dus mocht je interesse hebben moet je ff een pm met je nummer sturen dan zal ik je wat voorbeelden watsappen.

Staat altijd een tech article in waarin bijvoorbeeld verlagen wordt uitgelegd of bepaalde engine mods. Ook staan er advertenties van nieuwe producten en stukken over mensen met hun aangepaste auto met spec list en vermogens etc... En dan geen Tupperware tuning maar serieuze mods.

Heb ook een aantal magazines die volledig gericht zijn op 1 model auto, bijvoorbeeld evo 1 t/m 10, of de verschillende uitvoering skyline gtr's van hakosuka tot r34 of r35 geloof ik.
ADM AE86 Levin

Tienus
28
02 Mar 2014, 15:00
Car: Toyota Glanza

Post by Tienus »

Je hebt PB :-)

Gr Tienus

Post Reply