CROSSING THE CHANNEL WITH A GTR

Announcements regarding Wangan Warriors will be posted here.
Rens
Wangan Warrior
3533
phpbb3styles ©
27 Jul 2009, 14:34

Post by Rens »

Vorige maand was ik uitgenodigd door Wouter Vallen van Co-OrdSport om mee te gaan naar de UK voor zijn werkbezoek. We zijn op een paar hele toffe plaatsen geweest en ik heb het samengevat in onderstaand artikel ;) !

Image

http://www.wanganwarriors.com/crossing- ... ith-a-gtr/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ruud
2173
31 Jul 2010, 19:02

Post by Ruud »

Hele toffe post Rens, met plezier gelezen. :D

Benn30
658
02 Nov 2010, 22:16

Post by Benn30 »

Wederom een mooie post!
Nurburgring count: 1

Bop
329
16 Mar 2013, 15:05
Car: Mazda Miata (NA)

Post by Bop »

Ah, wat heerlijk om te lezen/kijken. Het is een route die ik redelijk vaak heb gereden, en de kust bij Dover blijft erg fascinerend. Het kan daar t ene moment heel zonnig zijn en het volgende moment verpakt zitten in dichte mist.

Also, Masaya-san. Ik ken Maz ondertussen een jaar of 4 en elke ker als ik m tegen kom is ie aan t rennen vliegen draven. Hij heeft overal wel kennis van en is altijd met van alles en nog wat bezig. Naast de baas van HKS Europe is ie ook MC voor de Time-Attack, Eurosaloons en soms ook de BDC. Grappig dat t kenteken van de officiële GT86 van HKS Maz zn achternaam is :D

En fuck jou Rens, nou wil ik terug naar Engeland om weer van die heerlijke ontbijtjes te genieten!
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."

Post Reply