Blogs! Lots of blogs!

Announcements regarding Wangan Warriors will be posted here.
Alex
811
phpbb3styles ©
10 Sep 2010, 09:35

Post by Alex »

Afgelopen maand zijn we zo druk geweest met foto's schieten, blogs schrijven en de Facebook-page gevuld houden dat we bijna de aankondigingen op het forum zouden vergeten. :o En dus, met gepaste trots een terugblik op afgelopen maand. :)

Nadat Maurice naar Kaunas is gevlogen voor de laatste ronde van Drift Allstars heb ik iets geschreven over de koude en vooral mistige derde ronde van de Nürburgring Drift Cup. In de tussentijd heeft Bop Westerduin, bij de meeste wel bekend van zijn kappersmobiel, zich bij ons gevoegd en natuurlijk traditiegetrouw moest hij zijn eigen intro schrijven. Nogmaals welkom Bop!

Onze Engelsman, Bill Jefferies, kwam van het eiland af en zag voor het eerst in zijn leven de zon. Dat duurde niet al te lang, want al snel verdween die achter enorme wolken bandenrook tijdens de finale van King of Europe. Het zal jullie niet verbazen dat ik met mijn hervonden liefde voor driften deze blog met open mond heb zitten lezen. :D

Rens en Allard gingen ook de grens over, naar België dit keer. Onze vrienden van StickerDUMP organiseerden één van hun inmiddels beroemde DMPD evenementen in Doel. De heren kwamen zeer onder de indruk terug, zoals de te lezen in DMPD Finest: From ghost town to paradise en DMPD Finest: A perfect weekend. Ook hebben Allard en Rens nog wat car features daar geschoten, onder andere van een prachtige Civic EK4. En er komt nog meer, dus houd de blog in de gaten. ;)

Over car features gesproken, recent heb ik een shoot gedaan van een prachtige rode Mazda. Bop heeft een geweldig verhaal over deze FC3S geschreven en ik kan maar niet stoppen met kijken naar die vleugel. :o

En nu, what's next? Nou, Rens heeft nog een feature in voorbereiding over een prachtige wagen. Tipje van de sluier, het is ook een Mazda en het heeft ook een wankelmotor. ;) Voor de PK-fanaten onder ons heeft Allard nog wat moois, denk aan 800+ WHP. :D Ook komt er nog een verslag van de finale van het Nederlandse èn het Duitse Time Attack kampioenschap en daarnaast hebben we nog wat plannetjes voor gave content om het jaar goed mee af te sluiten. Stay tuned!
Last edited by Alex on 21 Oct 2014, 13:50, edited 1 time in total.
Bridge-to-hospital record: 7:52

AlexKamsteeg.nl

Bop
329
16 Mar 2013, 15:05
Car: Mazda Miata (NA)

Post by Bop »

Yeah!
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."

Leander
892
06 Dec 2011, 20:27
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Leander »

Zijn inderdaad weer mooie blogs! Wangan Warriors is echt flink aan het groeien!

Post Reply