- Nishin
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Patrick
- Kay
- Wangan Warrior
Ik hoorde vandaag dat de RDW ook een dB meting gaat doen bij invoer en APK
als een APK-station/garage één dB-meter heeft dan is het verplicht, hebben ze die niet dan is het niet van toepassing.
Bij invoer/keuring bij een rdw keuringsstation wordt dit standaard gedaan!.
als een APK-station/garage één dB-meter heeft dan is het verplicht, hebben ze die niet dan is het niet van toepassing.
Bij invoer/keuring bij een rdw keuringsstation wordt dit standaard gedaan!.
ローリングシュートUhhm, fuck.
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Ach schei uit, ik geloof er niks van. Nieuwe APK-regels worden volgens mij zooooooo vaak verzonnen of via via via via via via van iemand gehoord die 't weer via via via die en die had. Er staat nu ook al in 't APK regelboek dat het geluid van de auto niet meer dan 1dB hoger mag zijn dan standaard, en zelfs dat het, indien mogelijk, getest moet worden, maar dat het geen afkeur punt is.
Edit - Wat Kay zegt. PUNT
Edit - Wat Kay zegt. PUNT
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
remmenbank gaat ook verplicht worden bij apk.. succes met verlaagde autos op die rollen 
en zo'n db meter.. dat is ook nog een hele kunst om die optimaal geplaatst te krijgen.. + als je tussen gebouwen staat heb je al heel andere waarde als waneer je op 't open veld staat etc. etc.
en zo'n db meter.. dat is ook nog een hele kunst om die optimaal geplaatst te krijgen.. + als je tussen gebouwen staat heb je al heel andere waarde als waneer je op 't open veld staat etc. etc.
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Nee, waarschijnlijk niet, maar die bedrijven raken hun apk bevoegdheid kwijt als ze deze niet aanschaffen voor de gestelde datum.
1983 Toyota Carina TA60