- Kevink
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Patrick
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- timmahhh
- 308
- 22 May 2011, 12:04
- Car: Nissan Silvia (S13)
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- Zeiretto
- 430
- 01 Jul 2012, 23:42
- Car: Toyota Supra MK4
- Zeiretto
- 430
- 01 Jul 2012, 23:42
- Car: Toyota Supra MK4
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Timmeh
Zelf laten bedrukken op Alu. De Gulf afbeeldingen op wit alu en de zwarte afbeeldingen op geborsteld.
Afbeeldingen zelf heb ik gevonden op internet en aangepast naar wens.
Kon ondanks veel moeite geen enkele plaats vinden waar de originelen te koop waren..
Afbeeldingen zelf heb ik gevonden op internet en aangepast naar wens.
Kon ondanks veel moeite geen enkele plaats vinden waar de originelen te koop waren..
een website.. weet niet als ik reclame mag maken.. webprint.nl
Ik kwam deze toevallig tegen en ze hadden een erg scherpe aanbieding(-66% op 30x40 prints).
Die nu ook verlopen is zie ik.
Kwaliteit is wel top moet ik zeggen!
Ik kwam deze toevallig tegen en ze hadden een erg scherpe aanbieding(-66% op 30x40 prints).
Die nu ook verlopen is zie ik.

Kan het niet helpen. Het moest.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
beviel de intrax niet ?
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
jawel. nogsteeds.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
gisteren een huis
een defect aan een s13 is niets meer dan een excuus voor een upgrade
geld moet rollen en dat gaat het best op 4 wielen
geld moet rollen en dat gaat het best op 4 wielen
Nilfisk E130-3.9 Xtra (130bar en 9meter slang).

Alleen jammer dat die foamlans die ik laatst gekocht had voor de karcher is, terwijl die karcher het niet meer doet

Alleen jammer dat die foamlans die ik laatst gekocht had voor de karcher is, terwijl die karcher het niet meer doet
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
Technisch gezien niet vandaag maar vrijdag... Maar fuck it. Een Soepra.

'94 Twin Turbo - 87.000 miles UK spec
3" Open uitlaat
HKS Airfilter
HKS SSQV
HKS Turbotimer
Blitz SBC
G-Tech Performance Meter (doet 0-100 enzo lol)
19" Axis wheels model "Corroded As Fuck"

'94 Twin Turbo - 87.000 miles UK spec
3" Open uitlaat
HKS Airfilter
HKS SSQV
HKS Turbotimer
Blitz SBC
G-Tech Performance Meter (doet 0-100 enzo lol)
19" Axis wheels model "Corroded As Fuck"
- 1996 Toyota Supra MKIV RZ Twin Turbo 6 speed JZA80 -
Nope, is een automaat.
En die scoop geen idee, vonden ze mooi ofzo.
Ben er nog niet over uit of ik hem laat zitten...
Hij is opzich netjes, maar heeft wel roest. Gaan we fixen though!
En die scoop geen idee, vonden ze mooi ofzo.
Hij is opzich netjes, maar heeft wel roest. Gaan we fixen though!
- 1996 Toyota Supra MKIV RZ Twin Turbo 6 speed JZA80 -
SGM Studio Scan control 12:

en 2 RGBW led modules samen met 2 4 kanaals DMX LED controllers:

en 2 RGBW led modules samen met 2 4 kanaals DMX LED controllers:
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
Sinds gisteren doe ik ook mee aan de T-Sport rage die heerst op het forum haha.
Ik heb een 5 deurs Corolla T-Sport gekocht. Hij heeft bijna 87000 kilometer gelopen dus het blok is nog lekker vers, althans daar hoop je op dan. Heb er nog niet erg veel mee gereden, alleen vanuit Tiel (waar ik hem kocht) naar huis en vandaag nog een klein rondje.
De eerste indruk is natuurlijk supertof, al zijn me een paar (kleine) dingetjes opgevallen die ik snel wil gaan doen of in elk geval eens naar wil kijken om te zien hoe of wat;
- De uitlaat heeft waarschijnlijk ergens op een ophangpunt wat speling want er komt een zacht piepje van onder de auto als ik gas geef of gas los laat.
- De speaker van mijn deur doet niks dus daar moet iets gedaan worden
- En na Bob's topic gelezen te hebben wil ik ook de lift bolts gaan vervangen. Het leek me in eerste instantie relatief simpel om te doen maar nu lees ik de inlaat-bout bij veel mensen breekt dus óf mensen doen iets verkeerd óf Bob heeft geluk gehad haha.
- Eens een keer extreem goed wassen met het hele waxen of kleien ermee bij genomen. Daar moet ik me nog maar eens over inlezen want ik heb normaal alleen een emmer sop en een spons.
Plannen heb ik niet echt ermee. Ik wil er de komende jaren lekker mee vooruit kunnen dus het wordt absoluut geen project.
Even 2 foto's:

Ik heb een 5 deurs Corolla T-Sport gekocht. Hij heeft bijna 87000 kilometer gelopen dus het blok is nog lekker vers, althans daar hoop je op dan. Heb er nog niet erg veel mee gereden, alleen vanuit Tiel (waar ik hem kocht) naar huis en vandaag nog een klein rondje.
De eerste indruk is natuurlijk supertof, al zijn me een paar (kleine) dingetjes opgevallen die ik snel wil gaan doen of in elk geval eens naar wil kijken om te zien hoe of wat;
- De uitlaat heeft waarschijnlijk ergens op een ophangpunt wat speling want er komt een zacht piepje van onder de auto als ik gas geef of gas los laat.
- De speaker van mijn deur doet niks dus daar moet iets gedaan worden
- En na Bob's topic gelezen te hebben wil ik ook de lift bolts gaan vervangen. Het leek me in eerste instantie relatief simpel om te doen maar nu lees ik de inlaat-bout bij veel mensen breekt dus óf mensen doen iets verkeerd óf Bob heeft geluk gehad haha.
- Eens een keer extreem goed wassen met het hele waxen of kleien ermee bij genomen. Daar moet ik me nog maar eens over inlezen want ik heb normaal alleen een emmer sop en een spons.
Plannen heb ik niet echt ermee. Ik wil er de komende jaren lekker mee vooruit kunnen dus het wordt absoluut geen project.
Even 2 foto's:

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Hoe hard ben je daarvoor in je reet geneukt? Zal wel tering duur zijn geweest of niet?
Nieuwe bandjes en komend weekend wss een LSD
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."
Die banden zijn superspeciaal. Ben er maar trots op!
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
keihard!Rens wrote:Hoe hard heb je toyota daarvoor in haar reet geneukt? Zal wel tering duur zijn geweest of niet?
banana race car!
zandvoort counts: 3
zandvoort counts: 3