- Supernova
- Nubje
- 65
- 12 Feb 2010, 12:13
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Scrabby
- 409
- 10 May 2010, 20:22
- Ren0W
- 224
- 22 Mar 2010, 19:39
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Kenji
- 110
- 10 Feb 2010, 02:17
- Ren0W
- 224
- Kenji
- 110
- 10 Feb 2010, 02:17
- Sjorske
- 185
- 19 Nov 2009, 19:50
- RiskyNights
- 21
- 07 Jun 2010, 19:22
- Ren0W
- 224
- Ren0W
- 224
- Tengoku-Shoujo
- 889
- 22 May 2009, 19:23
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- Ren0W
- 224
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Skippy
- Wangan Warrior
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Ren0W
- 224
Haha die blik van de golf rijder moet toch echt wel Priceless geweest zijn
Mooie Kill!
Ik heb zaterdag zon bolle Corsa gekilled. Zat zon mannetje met een cavia in zun nek in en die wilde even racen, raad maar wie verloren heeft
Mooie Kill!
Ik heb zaterdag zon bolle Corsa gekilled. Zat zon mannetje met een cavia in zun nek in en die wilde even racen, raad maar wie verloren heeft
Golf gast vond het niet leuk nee... Hij keek boos mijn kant op toen hij een rijst-fly-by maakte..

Haha, zo'n idee kreeg ik ook.Willy wrote:een rijst fly by LOL!! krijg je dan een bord rijst op je ruit gevlogen ??
Maar wat moet dat mooi zijn geweest om dat gezicht te zien van die Golf-rijder.
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Roadkill van m'n pa
Wij gaan elke woensdag karten hier in de buurt en op weg naar daar is er een heeeeele lange rechte weg...
Situatie:
Wij rijden met een BMW E91 318D Touring 120-130pk ongeveer op die rechte lange weg tegen 90 (op het gemak dus)
Komt er (ja ik kijk altijd veel in de buitenste spiegel
) een witte -niet zo lelijke- Corolla E110 (geen idee wat type) maar was wit met witte velgjes, WRC spoiler enz...
Kerel komt dus op het gemak voorbij met heel veel lawaai en m'n pa geeft gas bij en blijft lekker gaan tot 140 en hoger. Die kerel en z'n vriendin in de corolla moeten afgeven en terug achter ons, flikkerend met z'n lichten. Poosje daarna m'n pa terug normale snelheid, komt die kerel met een heuse aanloop voorbij gereden
Gepowned door een 1.8 Diesel
Wij gaan elke woensdag karten hier in de buurt en op weg naar daar is er een heeeeele lange rechte weg...
Situatie:
Wij rijden met een BMW E91 318D Touring 120-130pk ongeveer op die rechte lange weg tegen 90 (op het gemak dus)
Komt er (ja ik kijk altijd veel in de buitenste spiegel
Kerel komt dus op het gemak voorbij met heel veel lawaai en m'n pa geeft gas bij en blijft lekker gaan tot 140 en hoger. Die kerel en z'n vriendin in de corolla moeten afgeven en terug achter ons, flikkerend met z'n lichten. Poosje daarna m'n pa terug normale snelheid, komt die kerel met een heuse aanloop voorbij gereden
Gepowned door een 1.8 Diesel

Kenji wrote:Zojuist ff een tweetal keren een sprint gedaan tegen zo'n ding:
Meer herrie dan dat het vooruit kwam. Ik hoefde amper boost te draaien. Zelf op low boost was het appeltje eitje.
Kreeg wel een sportief duimpje van hem.
Zo ene stond laatst ook voor bij mijn werk. Was ook nieuwsgierig naar zijn specs. Kwam erachter dat hij de 0-100 deed tussen 5-6 seconden. Dat vond ik vrij snel.
Maar als hij zo easy was voor jou... zit jij dan onder de 5 sec. ?
But again, truth be told, if you're looking for the guilty you need only look into a mirror.
BANNED USER
BANNED USER
Die dingen zijn inderdaad traag. Heb er met Rens eens langs gestaan. Supercharged en al, ik vond er niks aan.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
5.2 sec is mijn snelste 0-100Ren0W wrote:Kenji wrote:Zojuist ff een tweetal keren een sprint gedaan tegen zo'n ding:
Meer herrie dan dat het vooruit kwam. Ik hoefde amper boost te draaien. Zelf op low boost was het appeltje eitje.
Kreeg wel een sportief duimpje van hem.
Zo ene stond laatst ook voor bij mijn werk. Was ook nieuwsgierig naar zijn specs. Kwam erachter dat hij de 0-100 deed tussen 5-6 seconden. Dat vond ik vrij snel.
Maar als hij zo easy was voor jou... zit jij dan onder de 5 sec. ?
Nee, internet.Kapitein Iglo wrote:Die 5-6 seconden waren de specs volgens de eigenaar?
acceleratie 0-100 km/u - 5,5 s
Daarom ook mijn "schrik" toen ik dat hoorde, en daarom vond ik die dus ook vrij snel.288pk met 437 Nm op 1644 kg
Maar als die zo easy was voor jou, dan had jij waarschijnlijk de "gewone". En die is idd sloom.
8.8 sec, met 193 pk en 305 Nm op 1594 kg.
...maargoed, ik kan het fout gelezen hebben.
But again, truth be told, if you're looking for the guilty you need only look into a mirror.
BANNED USER
BANNED USER
Ik geloof geen hol van die specs. 5.5 sec 0-100 op 1644 kg met "maar liefst" 288 pk.
Ok, koppel is dan wel fraai, maar dan nog.
Je red die 5.5 echt NEVER nooit met zoveel gewicht.
Ik heb 511 pk, 504 Nm en zeul (op kenteken) 1445 kg mee. Dan zou ik het dus in, zegge, 4 seconden moeten kunnen? (200 kg minder, 220 pk meer)
5.5 lijkt me wel heeeeeel erg optimistisch.....
Ok, koppel is dan wel fraai, maar dan nog.
Je red die 5.5 echt NEVER nooit met zoveel gewicht.
Ik heb 511 pk, 504 Nm en zeul (op kenteken) 1445 kg mee. Dan zou ik het dus in, zegge, 4 seconden moeten kunnen? (200 kg minder, 220 pk meer)
5.5 lijkt me wel heeeeeel erg optimistisch.....
Die supra van mij (automaat) doet meen ik 5,5 met 1500 nog wat kilo. Die van daniel met 400 pk doet het zeker binnen de 5 sec.
Willpower is no match for horsepower...
tonight i ran a Procharged Mustang claiming 600whp and got him by 4 cars . I also ran a turbo b18 94 eg civic hatch and i just absolutely murdered him lol And he was gutted to nothing but a driver seat and dash lol i have full interior and everthing

low and slow (^_^)
Is mijn post hier deleted geworden ?
BANNED USER
BANNED USER
er stond een reactie op sjors. Met de vraag voor een uitdraai van daniels auto. Dat ik het veel pk vond voor weinig mods. Weet echt 100 procent zeker dat het er stond.
BANNED USER
BANNED USER
ik kan zo niets vinden in de admin log erover :S
Kan het zijn dat je op submit gedrukt hebt en dan dat er net een paar sec voor jou ook iemand gepost heeft. Dan laat het forum namelijk altijd eerst die nieuwe post zien en moet je nogmaals op submit drukken. Misschien dat je er zoiets gebeurd is en je dus niet die 2de keer gedrukt hebt?? ik zou het anders niet weten.
Kan het zijn dat je op submit gedrukt hebt en dan dat er net een paar sec voor jou ook iemand gepost heeft. Dan laat het forum namelijk altijd eerst die nieuwe post zien en moet je nogmaals op submit drukken. Misschien dat je er zoiets gebeurd is en je dus niet die 2de keer gedrukt hebt?? ik zou het anders niet weten.
Doh dat was ik dus die posten met het account van mijn lieftallige vriendinnetje
hmm nee, was geen vorige reply. Want ik zat erna gewoon in 'topic-view-mode' en kon alles nalezen, sjors eerst en daarna mijn post. Naja, vreemd dan :/
BANNED USER
BANNED USER
Hier wordt geen censuur of wat dan ook toegepast. Zal wel een technische foutje zijn geweest, kan altijd gebeuren.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Kan het niet gebeurd zijn toen het forum werd over gezet op een andere server?
Om terug te komen op je vraag, volgens mij heeft daniel er bij verkoop een dyno uitdraai bijgekregen, met de boost op 1.2 bar was dat 396 pk als ik het me goed herinner.
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Veel en makkelijke winst is dat dan, voor die paar simpele mods. (uitlaatlijn, open luchtfilter en 1,2 bar)
BANNED USER
BANNED USER