What kind of car did you pwn?

Anything is fine as long as its off-topic.
D34dly
807
phpbb3styles ©
16 Feb 2010, 22:01

Post by D34dly »

Van de week een Civic 1.5 Vtec geowned :P

Hij stond achter mij bij een stoplicht maar na de afslag werd het 2 baans en toen ging die al naast me rijden..
En toen moesten we weer stoppen voor een stoplicht en hij stond te gassen ik dacht laat maar lekker gassen :P

En toen werd het groen hij piepende banden weg maar ik bleef even naast hem rijden en toen gaf ik gas en ik zwaaien :P en toen was ik weg :P en hij baalde :P

Toen kwam ik hem op de terug weg weer tegen en toen ik raam open en praatje maken zegt die "als je geen turbo had had ik je gepakt" :P whahah vond het wel een mooie reactie van hem :P

PeeSx
4500
10 Jul 2009, 10:01

Post by PeeSx »

Texhnolith wrote:en ik er daarna ook ff met gemak voorbij.

Heb ook nog een gele sil80 geowned bij de stoplichten.
1x schakelen en ik moest em gaan zoeken in m'n spiegels XD

Dat van die sil80 viel ook wel weer mee. je deur zat bij wes zn bumper voordat we afremden. En zijn bak doet er 2-3 seconden over voordat hij in zn 3 gaat. Wil het wel eens zien als er een goede bak onder zit, dan is het andersom denk :lol:
Lelijk paars rothok

Anu
Wangan Warrior
6035
19 May 2009, 19:19

Post by Anu »

daarom zocht hij hem ook in de spiegels in plaats van hem er te vinden :P
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Texhnolith
Wangan Warrior
5142
05 May 2009, 15:56
Car: Nissan Silvia (S15)

Post by Texhnolith »

haha ik overdrijf het ook :P
Maar dan moet mijn auto ook weer op vol vermogen staan ;) Is nu ook niet :P
(geen decat, en boost maar op 1.05 ipv 1.2bar)

sjbas
116
25 Jul 2009, 20:07
Car: Nissan Silvia (S13)

Post by sjbas »

Gister tegen een lotus :P Oudere gast met kerel van 20 ofzo ernaast.. Ding gaat best wel hard.. maar op snelheid niet zo meer. Wel relaxt gesprekje nog bij het stoplicht omdat hij ook RHD was.. Gaat lekker laatste dagen. normaal kom ik nooit wat tegen :P
http://www.Official-Automotive.com" onclick="window.open(this.href);return false; - Automotive Social Network

Blue S13 RB20DET - TD05H-18G - 534cc SARD - Custom rom - Front facing plenum - 52mm rad - Kei Office XR - Innovate MTX-L - Apexi SAFC II & More... Hopefully done by summer...

Koen Bongers
68
14 Sep 2009, 17:20

Post by Koen Bongers »

Afgelopen zondag op de terugweg van ODC naar huis een Mazda MX-5 ingehaald van een maatje van me. We reden achter elkaar op een 80 weg richting een rotonde. Deze rotonde was 2 baans en ik heb hem dan ook uitgeremd en ben hem via de binnenbaan voorbij gegaan. Bandjes piepten wel als een gek maar dat hoort erbij.

Klinkt niet zo spannend ware het niet dat ik in een Golf Plus 1.4 TSi reed met een 100pk en 4 passagiers (totale massa rond de 1800 kg) en dat maatje van me dus in een 140pk mx-5 met een totale massa van 1080kg.

Uiteraard gaf de MX-5 rijder de schuld aan het materiaal, hij had nl. nieuwe banden achter en die hadden geen grip (Toyo T1-R's dus ik snap niet hoe ie daarbij komt :P) was wel grappig, hier kan ik hem nog zeker 3 weken belachelijk mee maken :D

Ren0W
224
22 Mar 2010, 19:39

Post by Ren0W »

Nieuwe banden hebben ook geen grip, en moeten ingereden worden.
But again, truth be told, if you're looking for the guilty you need only look into a mirror.

BANNED USER

Patrick
4731
26 Aug 2009, 17:41

Post by Patrick »

en jij was dus bij ODC :o

en ik heb jouw niet gezien... dude.. :o
ik meende nog wel een kameraad van jouw te zien lopen.. maar kon 't niet goed zien..

vond het eigenlijk al vreemd dat je er niet was, maar je was er dus wel :D
Nürburgring count: 20

Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.

Koen Bongers
68
14 Sep 2009, 17:20

Post by Koen Bongers »

Ren0W wrote:Nieuwe banden hebben ook geen grip, en moeten ingereden worden.
Dingen lagen al zeker 2 weken onder de auto, hem kennende had ie er dus wel een 500km mee gereden. Overigens vermoed ik dat een nieuwe T1R meer grip geeft dan Continental Eco-Contacts op die gare Golf waar ik in reed, dus het blijft een slecht excuus.
Patrick wrote:en jij was dus bij ODC :o

en ik heb jouw niet gezien... dude.. :o
ik meende nog wel een kameraad van jouw te zien lopen.. maar kon 't niet goed zien..

vond het eigenlijk al vreemd dat je er niet was, maar je was er dus wel :D
Ik was er inderdaad wel :P, ben er van half 1 tot 5 geweest met een 5 tal vrienden. Die kameraad van mij die jij zeer waarschijnlijk bedoelt was er dus ook (die met die nogal forse afmetingen :mrgreen: )

Patrick
4731

Post by Patrick »

ja hij..

had ik 't toch goed gezien :D

wij waren er ook van 1 tot 5 ongeveer :D

Jacob
41
30 May 2010, 20:14

Post by Jacob »

Gisteravond laat tegen een ee9 gegaan hier op de ringweg in groningen, zat dicht achterop mij in de acceleratie tot bij de 120 en toen liep ik redelijk uit.

Was wel geniaal, die dingen zijn rap. :o
http://jkcreativeworks.tumblr.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Image

Patrick
4731

Post by Patrick »

lichte auto met standaard al redelijk wat vermogen = goede combinatie :D

zelfs m'n hachi houd een golf 5 gti bij (200pk) en zo'n 150 pk V5 rijd ik kwijt :o

Jacob
41
30 May 2010, 20:14

Post by Jacob »

Patrick wrote:lichte auto met standaard al redelijk wat vermogen = goede combinatie :D

zelfs m'n hachi houd een golf 5 gti bij (200pk) en zo'n 150 pk V5 rijd ik kwijt :o
Netjes man, ja mijn auto is ook niet bepaald licht. 1480kg rijklaar, damn you 4WD! :P
http://jkcreativeworks.tumblr.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Image

Patrick
4731

Post by Patrick »

ja ik zat op 1020kg met kooi en halve tank peut + vol int. (op een lokale vrachtwagen weegschaal..)
kenteken is 970

nu is ie in de schorsing.. maar er is al 23kg aan int. shit + bitumen uit ---> more to come :D

Michel
55
22 Oct 2009, 02:04

Post by Michel »

Patrick wrote:
Daar geloof ik eerlijk gezegd vrij weinig van. Ik heb zelf 3 4age's gehad (allemaal 7ribs bluetop) en 1 blacktop 20v, en zo'n Golf V GTi houd je heeeeeeeeel misschien bij met optrekken, maar op hogere snelheden maak je toch echt geen schijn van kans.
Image
MR2 Turbo

Patrick
4731

Post by Patrick »

dat was ook @ stoplicht ;)
vind ik belangrijker als hogere snelheden + ik rijd met een 4.7 final drive in plaats van 4.3 ook dat scheelt behoorlijk

Bouli
714
13 Jul 2009, 15:37

Post by Bouli »

Wat Porches eruit gereden op de snelweg en van die gekke mercedessen. Niks aan meer zo :(

Sjorske
185
19 Nov 2009, 19:50

Post by Sjorske »

Gelijkstand gemaakt tegen een porsche 911 4s uit 2007 op het rechte stuk. Mijn broertje reed in die porsche.
In de bochten was het eene ander verhaal. Wat een zieke wegligging hebben die porsches standaard zeg. Nu moet ik zeggen dat ik wel op 40% hoge banden (dunlop nogiets voor en bridgestone potenza's achter) reed en nu heb ik 35% hoge banden 4 maal toyo's T-1R en die wegligging is nu toch heel wat beter.
Ben aan het wachten op revenge dus hehe

Binnekort heeft mijn broertje waarschijnlijk de Corvette Z06 misschien weer ter beschikking...
Willpower is no match for horsepower...

PeeSx
4500

Post by PeeSx »

zo'n ding heb ik ook nog gepakt toen de wagen nog reed. moet straks helemaal een makkie zijn :)
wel lache dat je je broertje gewoon kan gebruiken daarvoor :D
Lelijk paars rothok

Ren0W
224
22 Mar 2010, 19:39

Post by Ren0W »

Ik wil ook tegen de Corvette dan ! :D

... owja, en ook tegen jou 8-)
But again, truth be told, if you're looking for the guilty you need only look into a mirror.

BANNED USER

Sjorske
185
19 Nov 2009, 19:50

Post by Sjorske »

Ja handig zo´n broertje die mensen kent met dikke auto´s hehe
Ik moet wel zeggen dat die corvette echt ziekelijk hard van de plaats trok maar vooral door bleef trekken in de versnellingen. Dan heb je natuurlijk wel een 7 liter motor, ik zeg; single turbo conversion :lol:
Willpower is no match for horsepower...

Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Da's de Corvette van Cor Dame:

Image

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

Dan is het toch je buurman niet? :D
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

PeeSx
4500

Post by PeeSx »

Oh die, die heb ik al eens gehad.
Reed toen op de A2 en ik in mn SX op stage 1 nog.
Hij kwam links voorbij, ik er achteraan.
Reed toen 95 ofzo in zn 3 en hij kwam naast me rijden en stak zn hand op en zwaaide
toen gaven we allebei gas en tot ik 215 aantikte ben ik hem voorgebleven
toen ik afremde kreeg ik een duimpje naast me en toen hoorde ik ineens piep piep piep piep
Lelijk paars rothok

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

De wekker?
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Post Reply