- Noud
- Wangan Warrior
- Kay
- Wangan Warrior
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Skippy
- Wangan Warrior
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Kapitein Iglo
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Vincent_R
- Wangan Warrior
Twee foto's van de wijngaarden die vlakbij de camping van de Nürmeet liggen. Ook destijds genomen uiteraard.

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
2e foto is het mooiste. De 1e is ook wel mooi, ideale locatie voor een bassie & adriaan muziekclip.
1983 Toyota Carina TA60
2de is inderdaad erg nice, goede uitsnede, verhouding en schep diepte gemaakt van het beeld!

Geef me die in hoge resolutie Noud, ik ben wel toe aan een nieuwe desktop hier op werk.
Cool! Bedankt
. Doe me even je werk-e-mail in een PM of een SMS. Dan stuur ik je die gelijk!
Edit - @ rest natuurlijk ook bedankt! Van de eerste foto vond ik juist het golvende landschap wel mooi.
Edit - @ rest natuurlijk ook bedankt! Van de eerste foto vond ik juist het golvende landschap wel mooi.
2de is het mooist vind ik. Eerste vind ik de lucht niet heel mooi, maar het landschap wel!
Had ik op MSN ook al gezegd, maar de 2e vind ik inderdaad het mooiste, mooie diepte en contrast, je oog word echt naar de appel toegetrokken
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Wat foto's van afgelopen weekend bij de Ring:

Zijncerg toffe foto's!
Voor mij vooral die 2e.
Zeker smorgens vroeg gemaakt?
Voor mij vooral die 2e.
Zeker smorgens vroeg gemaakt?
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Ik vind de 2de ook het mooist, de laatste heeft wel de hoogste hardcore track feel en is ook erg gaaf!

Bedankt mensen!
@ Vincent: Door die zon werd ik 's morgens wakker en vanuit m'n bed keek ik over dat landschap heen. Toen ik ook die mist zag ben ik meteen uit bed gesprongen om foto's te gaan maken. Geweldig mooie omgevingen daar.
@ Vincent: Door die zon werd ik 's morgens wakker en vanuit m'n bed keek ik over dat landschap heen. Toen ik ook die mist zag ben ik meteen uit bed gesprongen om foto's te gaan maken. Geweldig mooie omgevingen daar.
Hans Jansen van Netherstance die in z'n GTI Brünnchen in gaat. Ik ben wel trots op deze foto omdat ik met panning nog best veel moet oefenen maar deze toch aardig gelukt is.
Zeker een mooie foto hoor!
Schopje! Zoals een aantal van jullie weten zit ik nu precies een maand in Engeland (dicht bij Leeds) en daar heb ik al redelijk wat leuke plaatjes geschoten al zeg ik 't zelf. Met nog precies 25 dagen hier te gaan zullen daar er ook nog wel een paar aan worden toegevoegd. Hier een selectie waar ik persoonlijk blij mee ben:

Die eerste plaat is raar... alsof de horizon niet echt staat ofzo. Of dat gebouw is kei scheef ofzo. Kweetnie...
Maar goed, wel erg mooie foto's Noudski!
Maar goed, wel erg mooie foto's Noudski!
Die eerste (Vanwege de diepte, je wordt er zowat naar binnen getrokken) en laatste (wolken partij en groen landschap) vind ik erg gaaf!
Nurburgring count: 1
Vind de eerste erg gaaf!Prachtig dat lijnenspel