- Supernova
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- Patrick
- Kapitein Iglo
- Patrick
- Kapitein Iglo
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Kapitein Iglo
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Kay
- Wangan Warrior
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Patrick
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- Robin260z
- 612
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Robin260z
- 612
- Robin260z
- 612
Kijk tegen die tijd dan wel. Er staat misschien ergens 1 deze maanden een verhuizing gepland en dat gaat natuurlijk ook weer genoeg centjes kosten
kan je ook in een andere kleur? zoals de volvo c30 polestar
ローリングシュートwaarschijnlijk zijn alle UNI kleuren wel mogelijk, alleen wij gaan (verwacht ik) allemaal voor de zelfde kleur om de kosten te drukken.
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ik heb bij FlockTechniek Nederland toen een berg samples zien staan en daar stond zelfs fluorgeel bij. Al zou ik altijd een donkere kleur kiezen omdat het anders geen zin meer heeft en zelfs averechts gaat werken. Je flockt je dashboard eenmaal om de reflectie in de voorruit tegen te gaan... of niet?
ja, daar ga ik het ook voor doen (en gewoon omdat het kan).. ik denk dat je met een zwarte kleur, grijs of donkerbruin het beste uit komt
Donkergrijs of donkerbruin kan ook zeker wel, maar een felle kleur wil je echt niet. Dan kun je nooit fatsoenlijk rijden als de zon schijnt... gooi maar eens een gekleurd vel papier op je dash en ga eens een stukje rijden. En dan dat over je hele dashboard... neh..
Als dat flocken toch zo duur is, kan je dan niet beter een huid suede of een lap (nep) alcantara kopen? Dit ziet er wel een stuk luxer uit heb ik zo het idee.
Ja, maar ga dat maar eens netjes verwerken... Zeker met al die dashboard delen die "naadloos" op elkaar aansluiten. Daar krijg je geen dikke lap suede tussen.
Ow, en Alcantara is al nepleer... om daar nou een nep-variant van te kopen...
Ow, en Alcantara is al nepleer... om daar nou een nep-variant van te kopen...
idd er gaat gewoon geflocked worden.
Ik wil eigenlijk eind januari mijn dashboard laten flocken en waarschijnlijk nog mijn middentunnel maar daar twijfel ik nog over.
Dus wie mee wil doen laat maar horen.
-Robin
-Patrick?
-Nishin?
-Supernova?
-FrankR?
-Peesx?
-Kypski?
Ik wil eigenlijk eind januari mijn dashboard laten flocken en waarschijnlijk nog mijn middentunnel maar daar twijfel ik nog over.
Dus wie mee wil doen laat maar horen.
-Robin
-Patrick?
-Nishin?
-Supernova?
-FrankR?
-Peesx?
-Kypski?
Ik heb vorige week Peters dashboard gezien/gevoelt, en ik wil nu ook
.
Zet me maar bij de lijst erbij
Zet me maar bij de lijst erbij
1983 Toyota Carina TA60
Supernova niet, die is druk bezig met het zoeken naar een huis en kan het geld even beter gebruiken
Robin260z
Patrick
Motax
Arjan (waarschijnlijk)
Patrick
Motax
Arjan (waarschijnlijk)
ik ga niet zwart doen maar oem grijs, dus kan uit het lijstje
ローリングシュートNishin wrote:ik ga niet zwart doen maar oem grijs, dus kan uit het lijstje
Ik zou niet weten waarom je dan niet meekan doen. vezels liggen volgens mij gewoon in een bakxen worden eroverheen gestrooid
hey jonges,
Op t sky forum is dit recent opgestart, weet niet of het de zelfde is van sxoc eerder in deze threat?
http://www.skylineclub.nl/showthread.ph ... rieurdelen" onclick="window.open(this.href);return false;
Locatie is H-I-Ambacht wat ik zo aflees op t forum.
Op t sky forum is dit recent opgestart, weet niet of het de zelfde is van sxoc eerder in deze threat?
http://www.skylineclub.nl/showthread.ph ... rieurdelen" onclick="window.open(this.href);return false;
Locatie is H-I-Ambacht wat ik zo aflees op t forum.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Jep dat is de zelfde. Peter heeft daar laatst een dashboard gekocht, ziet er zeker netjes uit
mwa sommige stukken zijn niet goed gedekt of zit nauwelijks iets op. En het is duurder als flocktechniek in Nuenen. Het is dat ik een nieuw dash nodig had en deze al kant en klaar was.
Lelijk paars rothok
Ah okee.
dus beter prof bedrijf inhuren zeg maar. Ik zit er ook aan te denken maar dan word dat pas last minute.
dus beter prof bedrijf inhuren zeg maar. Ik zit er ook aan te denken maar dan word dat pas last minute.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Robin260z
Patrick
Motax
Arjan (waarschijnlijk)
Mouluh
Flip
Nishin? ( ik zal opvragen of andere kleur ook kan met deze "groubuy" )
FrankR ? ( inmiddels al gestript ? )
Patrick
Motax
Arjan (waarschijnlijk)
Mouluh
Flip
Nishin? ( ik zal opvragen of andere kleur ook kan met deze "groubuy" )
FrankR ? ( inmiddels al gestript ? )
Ik wilde zojuist gaan mailen naar flocktechniek in nuenen.
Dus typ het in in google en eerste wat ik krijg is dit :
http://www.faillissementsdossier.nl/fai ... nd-bv.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
dusszzz
Ff verder zoeken
Dus typ het in in google en eerste wat ik krijg is dit :
http://www.faillissementsdossier.nl/fai ... nd-bv.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
dusszzz
Ff verder zoeken