- Kevink
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Patrick
- The Doctor
- 541
- Patrick
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- The Doctor
- 541
- The Doctor
- 541
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- The Doctor
- 541
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- jeroenderde
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- Patrick
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Patrick
- Kapitein Iglo
- Bryan-4E-FTE
- 49
- 20 Nov 2011, 22:06
- Ravens
- 853
- 28 Nov 2010, 19:18
tussen Breda en Tilburg, vrachtwagen met een stuk of 8 GT86's er achter.
Eerste keer dat ik deze wagen in het wild spot, niet rijdend maar wel gelijk een hoop.
Eerste keer dat ik deze wagen in het wild spot, niet rijdend maar wel gelijk een hoop.
grote kans dat ze op weg zijn naar Lelygat ofzo, Pa moet daar morgen op cursus voor die auto
is pa een toybota beuner dan ?
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
jup, al 20 jaar werkt ie bij een twajota garaasj in stilburg
wat zal dat vaak in jouw voordeel zijn geweest
Aha! Wel netjes dat ze daar dan weer eerst training in krijgen, gebeurd dat bij elke model?
zowiezo bij ieder nieuw model een training, maar nu speciaal voor de GT86 in lelygat.
blijkbaar zat ik fout, ze gingen naar DK Schweizer in Rijen, daar worden er een zooi voorzien van leer 
Schijnen er nu 25 oid te staan.
Schijnen er nu 25 oid te staan.
Achzo, leuk info om te weten 
Die dingen worden dus nadien nog voorzien van leer? Hmmz wist niet dat het er soms zo aan toe ging.
Die dingen worden dus nadien nog voorzien van leer? Hmmz wist niet dat het er soms zo aan toe ging.
altijd.
Ik denk dat er geen Toyota in Nederland is die NIET in Rijen is geweest voor leer.
Is allemaal pre-fab werk, hoes eraf, leren hoes eromheen en door
Ik denk dat er geen Toyota in Nederland is die NIET in Rijen is geweest voor leer.
Is allemaal pre-fab werk, hoes eraf, leren hoes eromheen en door
Heb er nog niet echt in gereden, alleen op parking beetje 8tjes gemaakt
Dat ging op zich prima
Als het goed is deze week nog een keertje 'echt' rijden
Als het goed is deze week nog een keertje 'echt' rijden
'90 Mazda Bro-adster
Op summer edition zal jeroentje.nl er ook een bij hebben, en gaan ze meteen, ter plekke, een andere uitlaat onder dat ding maken.
Heb er net een flink stuk in mogen rijden, binnendoor uiteraard
Supertof! Niet supersnel (7,6 naar 100) maar gewoon erg leuk speelgoed. Alleen hij mist een heel belangrijk ding: een dikke roffel. Een mooie pijp zou het eerste zijn wat ik voor de GT86 zou kopen als ik er een had
Zit lekker, stuurt goed. Interieur is lekker sober (wel mooie donkere headliner), niets wat afleid van het rijden
Supertof! Niet supersnel (7,6 naar 100) maar gewoon erg leuk speelgoed. Alleen hij mist een heel belangrijk ding: een dikke roffel. Een mooie pijp zou het eerste zijn wat ik voor de GT86 zou kopen als ik er een had
Zit lekker, stuurt goed. Interieur is lekker sober (wel mooie donkere headliner), niets wat afleid van het rijden
'90 Mazda Bro-adster
toch denk ik dat ik er liever een 4 lijn in had gezien, maar zo'n boxer is voor de eigenschappen van de auto wel beter natuurlijk.
Scheelt in de kosten voor de koper, als hij dus ingevoerd word zonder leer is "prijs" lager en de kosten van bpm/invoer etc ook lager.Kevink wrote:Achzo, leuk info om te weten
De boxer is toch n/a? dan zullen turbo en supercharger setjes wel heel populair worden
of impreza swapjes
Schijnt niet te passen... Maar ongetwijfeld is er vast iemand die daar iets pas voor maakt... En als je dan nog iets langer wacht pikken de fabrikanten het op en voor je weet ligt het in de winkels en een paar dagen later op ebay.
Eerste is gister bij ons afgeleverd!
oooh wat een dikke bak is dat zeg!
oooh wat een dikke bak is dat zeg!
Today Tomorrow Toyota!
Genoeg 2jz's, ls blok swaps gedaan in de auto.. vooral in japan waren ze ervroeg bij :-p

ローリングシュート