- Vladi
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Ray
- 130
- 23 Oct 2011, 23:16
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Suburuuh
- 1286
- 28 Mar 2012, 21:28
Alleen de foto's zijn al geweldig, man, man, man wat zul jij een prachtige maanden gehad hebben.
Ik ga er trouwens vanuit dat er een container vol met die cheapass wielen onderweg is? ;P
Ik ga er trouwens vanuit dat er een container vol met die cheapass wielen onderweg is? ;P
Mugen Type RR (L) (L) (L)
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Omg die rode mugen rr !!! Zoo awesome!
シビック タイプr EP3
Helaas weer terug
ik mis het nu al weer, ik kan het echt iedereen aanraden.
Ik ben net voordat de hel losbrak, ergste sneeuwstorm in 45 jaar, gevlogen, maar al wel heel veel problemen gehad en het vliegtuig echt maar net gehaald door de sneeuw die al wel viel.
Nog een protip als je ooit naar Japan gaat, de treinen zijn zo betrouwbaar, snel en gericht vliegtuigpassagiers, dat ik aanraad om van en naar het vliegveld te gaan met de trein.
Ik ben net voordat de hel losbrak, ergste sneeuwstorm in 45 jaar, gevlogen, maar al wel heel veel problemen gehad en het vliegtuig echt maar net gehaald door de sneeuw die al wel viel.
Nog een protip als je ooit naar Japan gaat, de treinen zijn zo betrouwbaar, snel en gericht vliegtuigpassagiers, dat ik aanraad om van en naar het vliegveld te gaan met de trein.
Mmm die Legacy..... Gelukkig is er sneeuw daar en (nog) niet hier.
World Rally Blue BugEye MY01, CRASHED it, NO rebuild and now in a RED Ford S-Max 2.5Turbo Daily Family Racer!.