- Patrick
- _JT
- 103
- 01 Apr 2011, 22:20
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- Rogé M
- 692
- 09 Jun 2011, 18:12
- Rogé M
- 692
- Patrick
- Rogé M
- 692
- _JT
- 103
- Tengoku-Shoujo
- 889
- 22 May 2009, 19:23
- _JT
- 103
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Rogé M
- 692
- sloeber
- 968
- 21 May 2011, 17:40
- Rogé M
- 692
- JDMark
- 672
- 09 Jun 2010, 21:50
- Rolo
ok....
WTF
WTF
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Dat soort "muziek" vind ik serieus cool! Netjes Kevin
.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
klassieker hoort hier ook natuurlijk:
Link
get ready to have these melodies in your head aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall day
Link
get ready to have these melodies in your head aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall day
Als ik zo'n reclame zie wil ik nou juist géén bananen kopen! 
Jammer trouwens dat je niet iets van een S14 ofzo op de achtergrond ziet, zou wel vet zijn!
Jammer trouwens dat je niet iets van een S14 ofzo op de achtergrond ziet, zou wel vet zijn!
Japan heeft ook een show (en dat vind ik zelfs tever gaan) waar meiden die nog maagd zijn, live, jaa, live ontmaagd worden...
ja dat heb ik ook eens gezien...
best ziek eigenlijk..
best ziek eigenlijk..
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Jaa, hoe kom je op het idee?
Dat is gewoon nog erger dan RTL Boulevard...
Dat is gewoon nog erger dan RTL Boulevard...
Heeft deels ook te maken met de gigantische prestatiedruk. En ik denk dat die rare spelshows dan een uitschieter zijn helemaal de andere kant op.
Ja dat hebben ze ook alleen hebben ze daar niet van die domme mensen uitgekozen die half chinees praten en niks weten over de Japanse cultuur. Rare spelshow en reclames hebben ze inderdaad in Japan, tenminste dat vinden wij raar. Ze hebben daar tenminste wel respect en geduld, iets waar we in Nederland nog veel van kunnen leren.
Je kan je natuurlijk afvragen of
1.) Het respectvol is om mensen in hun nakie de skipiste op te kieperen
2.) Die respect en geduld komt omdat mensen vinden dat ze dat moeten doen of omdat ze gewoon de lul zijn als ze op werk niet heel respectvol zijn. Maw: wordt het afgedwongen door de cultuur of kiezen ze ervoor?
1.) Het respectvol is om mensen in hun nakie de skipiste op te kieperen
2.) Die respect en geduld komt omdat mensen vinden dat ze dat moeten doen of omdat ze gewoon de lul zijn als ze op werk niet heel respectvol zijn. Maw: wordt het afgedwongen door de cultuur of kiezen ze ervoor?
Hahahah wat een filmpjes! En meisjes die live op tv ontmaagd worden WTF?! Staat zeker niet op youtube
?
Nope, vraag me niet waar ik het heb gezien want dat weet ik al niet meer!
Daarbij is het niet alleen gekke reclames en commercials en dergelijke, maar het is ook meer om te laten zien dat Japanners lekker gek zijn en daar heb ik wel respect voor!
Daarbij is het niet alleen gekke reclames en commercials en dergelijke, maar het is ook meer om te laten zien dat Japanners lekker gek zijn en daar heb ik wel respect voor!
Rogé M wrote:Japan heeft ook een show (en dat vind ik zelfs tever gaan) waar meiden die nog maagd zijn, live, jaa, live ontmaagd worden...
Niks mis mee..
100 miljoen miljard PK!
Ligt eraan, de meeste Japanse vrouwen tuinieren daar onder niet echt dusja, niet mijn keuze...sloeber wrote:Rogé M wrote:Japan heeft ook een show (en dat vind ik zelfs tever gaan) waar meiden die nog maagd zijn, live, jaa, live ontmaagd worden...
Niks mis mee..
Hier toch ook niet? hier gaan ze er meestal ook gewoon met de grasmaaier over...
http://www.dumpert.nl/mediabase/1853431 ... nstje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ローリングシュート