- Mattijn
- Skippy
- Wangan Warrior
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Skippy
- Wangan Warrior
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- Skippy
- Wangan Warrior
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
Ik heb 3 glazen of plexiglazen ringen nodig van ongeveer 4 cm diameter, en twee van ongeveer 10 cm. Exacte maten moet ik nog even opmeten (moeten dus wel exacte maten zijn). Enig idee waar ik deze kan laten snijden, of hoe ik dit het beste zelf kan aanpakken?
Heb ze nodig als lenzen voor m'n meters
Heb ze nodig als lenzen voor m'n meters
'90 Mazda Bro-adster
Als je voorzichtig bent zou je het met zo'n gaten boor dinges kunnen doen, zonder het boor bitje in het midden natuurlijk. Een kolom boor maakt dat makkelijker.
Heb je al plexiglas? Want ik heb nog een stuk staan die hier ruim groot genoeg voor is. (Ik wil ook wel wat proberen voor je als je wilt, met de gaten boor dinges.)
Heb je al plexiglas? Want ik heb nog een stuk staan die hier ruim groot genoeg voor is. (Ik wil ook wel wat proberen voor je als je wilt, met de gaten boor dinges.)
De vraag is alleen of je het er precies 4 cm mee krijgt, volgens mij maakt de gatenboor van 4 cm een gat van die maar, en zijn de resten in het midden kleiner?
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Dan maak je het 45mm en gebruik je een bandschuur dinges om het terug te brengen naar 40mm.
(Ik ben echt slecht met de benamingen van gereedschap zeg.
)
(Ik ben echt slecht met de benamingen van gereedschap zeg.
Dat gaat wel heel moeilijk worden om netjes rond te maken met een bandschuurmachine denk ik. Moeten het trouwens echt ringen zijn of gewoon dichte ronde plaatjes?
Ik kan dat.
Desnoods met de draaibank, gewoon de cirkels tussen twee blokjes hout klemmen en dan afdraaien.
Waarom ga je niet naar een glaszetter toe. Die kunnen vaak ook glas (laten) snijden.
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Hahaha, ik zeg ook niet dat je het niet kunt John, maar wel dat het lastig is
Maar een beter idee dan dat heb ik vooralsnog nog niet
Ik zal vanavond of anders morgenavond even meten, en iets uittekenen (is vrij simpel), zodat je een idee hebt van de toepassing. Dan is het ook wat makkelijker brainstormen
'90 Mazda Bro-adster