- Stefan
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- Kapitein Iglo
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- Stefan
- 131
- 17 May 2011, 22:53
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- bob.
- 1340
- 29 Mar 2010, 11:08
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- SstennizZ
Heb sinds kort me interieur eruit gehaald van de Miata. Alleen nu het volgende.. na een tijdje rijden wordt het erg warm bij de midden tunnel en precies onder de bestuurders stoel, waar de uitlaat loopt. Sauna effect als gevolg
Weet iemand een oplossing om dit zoveel mogelijk te verminderen en toch het interieur eruit te laten? Verf? Uitlaat inpakken?
Ben benieuwd wat de anderen met een stripped interieur ervaren. Of toch weer het interieur erin knallen?
Hoor het graag
Weet iemand een oplossing om dit zoveel mogelijk te verminderen en toch het interieur eruit te laten? Verf? Uitlaat inpakken?
Ben benieuwd wat de anderen met een stripped interieur ervaren. Of toch weer het interieur erin knallen?
Hoor het graag
Plaatselijke isolatie a/d binnenkant? Desnoods een matje met klitterband. Kan je er v/d winter weer uithalen voor warmte, of als je het circuit op gaat OID.
'90 Mazda Bro-adster
De binnenkant van de tunnel bekleden met reflecterend materiaal. Bij de bouwmarkt kun je al van die matjes kopen die normaal achter de verwarming gaan.
Gast, het is een miata..... Dak los !

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Uitlaat intapen scheelt ook veel. Maar wwl een dure oplossing.
Anders bitumen matten terug plakken op de plaatsen waar je het ondervind
Anders bitumen matten terug plakken op de plaatsen waar je het ondervind
Wat is de reden dat het interieur er uit is? Denk dat je daar moet beginnen
Lelijk paars rothok
Dat hoeft je toch niet te vragen? Het staat vet stoer en het scheelt gewicht als je het circuit opgaat!
Vet stoer is wat overdreven maar ziet er inderdaad beter uit. Gewicht wat ik bespaar is minimaalEric wrote:Dat hoeft je toch niet te vragen? Het staat vet stoer en het scheelt gewicht als je het circuit opgaat!
Grootste reden is de look en mooi mee genomen is het gewicht.
Bedankt voor de tips! Ga is wat dingen proberen.
Hoe zijn je schakelpookrubbers? Als die gescheurd zijn kunnen ze ook aardig wat warmte doorlaten wat rond de hele transmissietunnel uitstraalt.
Op Clubroadster zie je wel vaker dat er zo'n dekentje gebruikt wordt wat je om je uitlaat kan binden op de plek waar het te warm wordt, misschien is dat iets.

http://revlimiter.net/blog/2012/07/how- ... es-i-hope/

http://revlimiter.net/blog/2012/07/how- ... es-i-hope/
Ziet er wel degelijk uit, maar heb net even zitten zoeken en dan kom ik bijv. bij het volgende bedrijf uit:
http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/519872
Waar zo'n stukkie dus gewoon €75 kost..... (grootst leverbare maat die hun hebben)
Het is een hele mooie oplossing, maar de goedkoopste zeker niet.
http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/519872
Waar zo'n stukkie dus gewoon €75 kost..... (grootst leverbare maat die hun hebben)
Het is een hele mooie oplossing, maar de goedkoopste zeker niet.
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
dun plaatje aluminium (praxis heeft 0.5mm) tussen uitlaat en body plaatsen, probleem opgelost.
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
Glasvezel hitteband bij de technische groothandel. Kost €1,- per meter. Je handen jeuken alleen 3 dagen lang. But it's al worth it!
of je doet het voor de veiligheid meteen dubbel, hitteband (en dan gewoon handschoenen gebruiken
) en een plaatje allu. Zo een wartme-afgevende uitlaat lijkt me niet het grootste probleem met een ingewikkelde oplossing.
bob. welke groothandel moet ik dan kijken? Kan wel een paar meter gebruiken.. xD Moet nu matje in de auto houden, anders smelten mijn sneakers vast aan de bodem.. Haha althans, zo lijkt het..
~ If something slows you down, move lanes, shift back and FLOOR IT! ~
~ Mijn R33 GTS-T Spec 2 ~
~ Mijn R33 GTS-T Spec 2 ~