- Sjorske
- irreeL
- 361
- 08 Oct 2010, 19:10
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- minimalrene
- 43
- 08 Dec 2011, 17:39
- Ruud
- 2173
- 31 Jul 2010, 19:02
- Sjorske
- 185
- 19 Nov 2009, 19:50
- Sjorske
- 185
- 19 Nov 2009, 19:50
(ik heb even een oud topic aangepast)
Te koop Toyota Supra MK4 uit 1996
De auto doe ik weg ivm langstudeerboete anders had ik dit nooit gedaan. Vandaar dat de prijs laag is.
De auto is echt in zeer goede staat (zie foto's). Hij is altijd in de garage gestald en is alleen met goed weer uit de garage gehaald. De turbo's zijn altijd eerst goed opgewarmd en na het rijden altijd rustig afgekoeld.
De olie is elke 8000 mijl vervangen. Van binnen is de auto ook altijd goed verzorgd. Het enigste nadeel is dat er in de achterklep een paar gaatjes zitten van een spoiler die er eerst op zat. Deze zijn wel bedekt met witte stickers.
Verder heb ik ook nog alle originele onderdelen bij de auto zitten zoals de velgen, uitlaat, luchtfilter etc.
APK is tot 20-7-2013
0-100: ongeveer 5 sec.
topsnelheid: 295km/h
Merk: Toyota
Type: Supra Twin Turbo
Bouwjaar: 1996
Gewicht: 1500
Vermogen: ongeveer 400 pk
Transmissie: Automaat met overdrive, en manual stand.
Mijlen: 81.131 = ongeveer 130.500 km
Prijs: € 7000,-
Extra's:
• Audio: Pioneer touchscreen (kunnen ook dvd's op worden gekeken) en Kenwood speakers
• HSD Coilovers (vering in hardheid en hoogte af te stellen)
• Velgen: TenzoR Cusco
• GReddy profec b spec 2 boost controller
• HKS SSQV blowoff valve
• NGK irridium bougies
• Walbro fuel pump
• Blitz lucht filter
• HKS Fuel Cut Defencer
• Garage whifbitz uitlaat systeem
• AFR meter van AEM
• Klein kenteken
De auto is op het moment geschorst maar een proefrit kan altijd geregeld worden als dat voortijdig aangegeven wordt. Maar alleen voor serieuze kopers.
tel. 0624488325

Te koop Toyota Supra MK4 uit 1996
De auto doe ik weg ivm langstudeerboete anders had ik dit nooit gedaan. Vandaar dat de prijs laag is.
De auto is echt in zeer goede staat (zie foto's). Hij is altijd in de garage gestald en is alleen met goed weer uit de garage gehaald. De turbo's zijn altijd eerst goed opgewarmd en na het rijden altijd rustig afgekoeld.
De olie is elke 8000 mijl vervangen. Van binnen is de auto ook altijd goed verzorgd. Het enigste nadeel is dat er in de achterklep een paar gaatjes zitten van een spoiler die er eerst op zat. Deze zijn wel bedekt met witte stickers.
Verder heb ik ook nog alle originele onderdelen bij de auto zitten zoals de velgen, uitlaat, luchtfilter etc.
APK is tot 20-7-2013
0-100: ongeveer 5 sec.
topsnelheid: 295km/h
Merk: Toyota
Type: Supra Twin Turbo
Bouwjaar: 1996
Gewicht: 1500
Vermogen: ongeveer 400 pk
Transmissie: Automaat met overdrive, en manual stand.
Mijlen: 81.131 = ongeveer 130.500 km
Prijs: € 7000,-
Extra's:
• Audio: Pioneer touchscreen (kunnen ook dvd's op worden gekeken) en Kenwood speakers
• HSD Coilovers (vering in hardheid en hoogte af te stellen)
• Velgen: TenzoR Cusco
• GReddy profec b spec 2 boost controller
• HKS SSQV blowoff valve
• NGK irridium bougies
• Walbro fuel pump
• Blitz lucht filter
• HKS Fuel Cut Defencer
• Garage whifbitz uitlaat systeem
• AFR meter van AEM
• Klein kenteken
De auto is op het moment geschorst maar een proefrit kan altijd geregeld worden als dat voortijdig aangegeven wordt. Maar alleen voor serieuze kopers.
tel. 0624488325

Last edited by Sjorske on 25 Sep 2012, 22:46, edited 2 times in total.
Willpower is no match for horsepower...
Misschien een rare vraag, maar waarom is de auto op dit moment geschorst?
omdat ie ander 10.000 euro in de maand aan wegenbelasting en verzekering en benzine kost
Net dingetje, succes met de verkoop!
Waarom zit er eigenlijk voor stof in, en achter leder? Ziet er nogal appart uit.
Waarom zit er eigenlijk voor stof in, en achter leder? Ziet er nogal appart uit.
Leder voor was een optie bij de Supra toen.
Jammer dat je 'm weg doet Sjors.
Misschien de originele spoiler terug monteren, zal net wat meer mensen aanspreken.
(alle beetjes helpen bij het verkopen van een Supra)
Jammer dat je 'm weg doet Sjors.
Misschien de originele spoiler terug monteren, zal net wat meer mensen aanspreken.
(alle beetjes helpen bij het verkopen van een Supra)
Hij is geschorst omdat ik er nu te weinig mee rij en dan is het zonde om belasting en verzekering te betalen.
Origenele spoiler en velgen heb ik ook nog...
Origenele spoiler en velgen heb ik ook nog...
BUMP en prijs verlaagd, moet weg ivm langstudeerboete.....