What kind of car did you pwn?

Anything is fine as long as its off-topic.
Noud
Wangan Warrior
7735
phpbb3styles ©
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

Where you quicker through corners or was it just impossible for the poor bastard to keep up on the straights?
Post it here!

I'll start:
Was faster than a BMW 645 on the straight yesterday... yay!
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Texhnolith
Wangan Warrior
5142
05 May 2009, 15:56
Car: Nissan Silvia (S15)

Post by Texhnolith »

Go noud, bet it was some asshole who thought lots of money could get him a fast car :P

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Come on guys!

Pwned an Audi S5 today, just past the German border.

Kira
136
27 May 2009, 22:54

Post by Kira »

Normally I'm not the one to 'pwn' people, because most people challenging me are retards in Golfs and Astra's, but had a lot of fun with a Maserati Gran-sport. The old guy driving gave me the thumb up, after I kept on his tail for a few miles :lol:
Had some fun with a Bentley Continental GT on the highway, but damn... those things are pretty fast. Had to give up at around 220km/u.

WantedS13
66
09 Jun 2009, 11:13

Post by WantedS13 »

Few of the fun ones:

Jaguar XK8
damn that was fun fun fun! :D Cause the yuppie behind the wheel REALLY didn't like it, and his girl neither judging by the way she kept showing her middle finger when I finally let them pass :mrgreen:

Chevrolet SSR
now that is a real ugly car by the way...

Opel Kadett GSI
owner was bragging it had 250 whp and 250 Nm of tourque, wich I found kind of strange, so I asked if I could race him, since a lot of his friends where at the scene he couldn't refuse... he tried though but his friends kind of 'made' him to go through... it was an embarrassing moment for the poor lad... :mrgreen:

Porsche 911 Carera 4
Now this wasn't realy a win, he couldn't loose me, I couldn't loose him... since he was driving a modern 100.000+ euro car, and I drive a 1991 Nissan, I'll count that as a 'pown' on it's own ;)

Porsche Boxter
don't know if it was an S or not

Toyota Supra MK3
Not that fast, but damn that car sure was beautiful!

VW Golf VR6
this was kind of the same situation as the Opel, but even more fun. It was a nice boring evening and I felt like smoking, but was all out of the green stuff... So I took the car, and took off for the coffeeshop. On my way a Golf tried to get me into some sporting action, but since the car was just running for like 10 minutes and I don't like thrashing it while it's still cold, I didn't go with it... At the coffeeshop there was this guy bragging about his 420 hp golf VR6 and how he just 'killed' one of those 'worthless and overrated' 240's on the way over... Obviously, this guy played a bit too much need for speed underground, so I aproched him and asked if he would give that white overrated car a retry if he was interested... he started to stumble a bit and so I told him I'd really liked to have 'another go' at him, as with the opel guy his friends where like "ahhh, come on, you know you'll win anyway!" AND they came along... :mrgreen:

I've raced a bunch of other cars, but those where kind of the most memorable sprints I've ever had with the 200...

Now the thing we mostly don't want to talk about.... the car´s that beat me...

- Civic VTEC, on the 200 meter in the wet :| yep, I was embarrassed! :oops:
- some kind of Volvo, ridiculously fast, far from stock!
- Subaru Impreza WRX
- Lamborghini Diablo, had to bug it a while before he finally floored it (what a sound... what a car!!!)

WantedS13
66

Post by WantedS13 »

Was de actuator van je wastegateklep afgeschoten of zat je op je laatste druppels benzine? :lol:

Skippy
Wangan Warrior
7017
19 May 2009, 19:16

Post by Skippy »

ik had bijna road kill gemaakt van een egel die de weg over stak bij een zebra pad.

ow, wacht.. auto's..

:lol:

ik onthou ze nooit zo goed. wat ik op moment kan herinneren waren er twee verschillende porsches op de snelweg en een 350z bij een stoplicht. verder herinner ik ze niet meer, ik moet het maar opschrijven. en tot nu toe elke golf die ik ben tegen gekomen. :mrgreen: kut dingen. zelfs zo'n zes cilinder ding gepooooooned.

Texhnolith
Wangan Warrior
5142

Post by Texhnolith »

ik een hele tijd terug een Audi A8 3.2 Quattro, 1ste versnelling gelijk op, toen liep ik uit.
En dat was voor ik stage 1a was.

Ook voor ik 1a was een Audi S6 (oud type)
Gozertjes die erin zaten zagen me bij tank station staan. liepen voorbij en ik hoorde ze zeggen "check daar, een skyline :roll:"
Ik ben toen de snelweg op gereden. reed ongv 120.. zie ik in m'n spiegel die S2 ineens met rotgang op me af komen. dus vlak voor ze bij me waren, terug geschakeld, vol gas en compleet zoek gereden.. Dacht dat die S6's wat meer voorstelde maar niet dus :)

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Tegen een Porsche Carrera 4S brak m'n achterkant laatst uit bij 130 in z'n 3 toen ik over 'n behoorlijke hobbel ging, gelukkig kon ik hem opvangen... owja, heb de Porsche natuurlijk ook nog ingemaakt. Maar ik ben me wel de pleuris geschrokken :cry:

Anu
Wangan Warrior
6035
19 May 2009, 19:19

Post by Anu »

Laatste die ik me kan herinneren was een Mini cooper S
Zat zo'n zakenpersoontje in, die dacht sneller te zijn, ik dacht hetzelfde, en ik had gelijk :P
Vond hij niet leuk volgens mij, want hij keek behoorlijk nors :P vond ik wel grappig dus daarom bleef hij me bij :P
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Vandaag een M3 cabrio, zo een nieuwe.
Heb nog met de "eigenaar" staan praten, was namelijk een lease-bak. Mannetje was geen 2 jaar ouder dan mij en daar stond ie dan, in z'n pak, zonnebril op z'n hoofd. Kakkert, maar hij had wel respect voor al het werk dat erin zat. Dus dat is weer +1 :lol:

Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Ik kom bijna nooit auto's tegen om een wedstrijdje mee te doen, maar af en toe op de A73 van nijmegen naar Venlo en andersom kom ik nog eens iets tegen.

Afgelopen weekend een wedstrijdje met een snelle Clio (geen idee van merk en type, maar hij was rap) ter hoogte van Cuijk. Die ging tot de 200 best goed mee, daarna liep ik makkelijk uit.

Een tijdje eerder heb ik vlak voor en op knooppunt Zaarderheiken een wedstrijd gedaan met een spiksplinternieuwe X5. Weet ook niet welk type het is, maar ik denk een de 48i. Ging aardig goed op, maar ik was zeker wel sneller. Door druk overig verkeer duurde kon ik er pas op het knooppunt voorbij blazen. Snelheden liepen daarbij wel lekker op tot over de 230. Kreeg nog wel een dumpje van de X5 bestuurder. Dat is wel vrij zeldzaam bij BMW rijders.

WantedS13
66

Post by WantedS13 »

Kypski wrote:Vandaag een M3 cabrio, zo een nieuwe.
Heb nog met de "eigenaar" staan praten, was namelijk een lease-bak.
Lease auto's moet je evengoed betalen hoor, dan is het nog de vraag of het operational lease of financial lease is, waarschijnlijk financial lease want kan met niet voorstellen dat je een M3 als zakelijke auto gebruikt. Als het financial lease is dan is het eigenlijk niet meer dan een auto op afbetaling. ;)

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Ahhhh op die fiets. Ja ik ben leraar in opleiding en wij krijgen later toch nooit leasebakken dus ik heb me er ook nooit in verdiept, excuses :P. Blijft het feit dat ik sneller ben dan 'n M3 cabrio, haha.

Texhnolith
Wangan Warrior
5142

Post by Texhnolith »

Yey zo zat ik vanochtend nog te bitchen over dat ik nooit uitgedaagd wordt en dat die impreza vanochtend op de weg maar vaag deed. Zo had ik vanmiddag onderweg naar huis een Integra op me hol hangen :)
Reden ongv 160 en toen ging ik in z'n 5 vol opt gas en hij er achter aan. Ik liep al gelijk langzaam uit, zeker boven de 200 liep ik uit. En dat in z'n 5.. had dus nog makkelijk terug gekunnen naar z'n 4 :)

Na de hand mooi duimpje van die gast.. relaxed!

RDW:
HONDA INTEGRA TYPE R
1797 cm3
140 kW

SZ-XG-93 was het.

Supernova
7337
19 May 2009, 19:32
Car: Nissan Silvia (S13)

Post by Supernova »

Zeker dat je leasebak nog moet betalen, ik betaal voor mijn Ford Focus uit 2006 van de zaak iets van 200 euro bijtelling (gewoon aan de belasting dus) Wel nooit onderhoud, nooit meer tanken betalen etc 8-)
Image

Sco0p
851
30 May 2009, 20:00

Post by Sco0p »

er is gisteren roadkill gemaakt van mijn sx door een bmw m6 cabrio :lol:

ik haalde hem rechts in samen met nog wat andere auto's, hij kwam direct achter mij aan en haalde ook rechts in.
vervolgens kwamen stoplichten, maar die sprongen op groen, en toen heb ik gewoon plankgas (vanaf 30kmh) opgetrokken, en hij dook direct rechts naast me (op de vluchtstrook!!!) om me langs te gaan, maar dat duurde toch iets langer dan hij had verwacht hahaha...
uiteindelijk was die toch langs me (200kmh?) en toen moesten we beide flink op de rem...

ik zag hem de hele tijd lachen, en hij heeft me meerdere kere zn duimpje gegeven hahaha... uiteraard heb ik ook een duimpje terug gegeven 8-)

Image

Edit: die auto heeft 500pk en weegt 2ton....
we waren dus wel aan elkaar gewaagd, trouwens een prachtig v10 geluid had die auto :D
Image

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Wel ruig, Joep! Is dat een fijne omgeving bij jou om te rijden? Moeten we ook eens met 'n clubje heen, Mergelland route en sowieso in het zuiden een dagje cruisen.

Anu
Wangan Warrior
6035
19 May 2009, 19:19

Post by Anu »

Zaterdagavond een konijntje gepwnd :( Kon hem niet meer ontwijken, stomme beest ging midden op de weg stilstaan...
Kreeg geen duimpje overigens ;)
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Sco0p
851

Post by Sco0p »

o je hebt hier prachtige wegen!

ook buiten de mergelandroute, ik laat je wel eens een leuk stukje zien als je met die remmen komt ;)
Image

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Ja ik wou net zeggen, dan kom ik met de SX zelf i.p.v. de Peugeot van thuis :lol:.

Sco0p
851

Post by Sco0p »

wanneer kom je dan kypski?
Image

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Schikt zaterdag 4 juli jou?

Sco0p
851

Post by Sco0p »

de dag erna schikt mij beter, schikt jouw dat ook?
Image

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Dat schikt mij prima! 5 juli wordt het dan! Hoelaat moeten we nog even nader bespreken dan :)

Post Reply