- Noud
- Wangan Warrior
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- JDMark
- 672
- 09 Jun 2010, 21:50
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Patrick
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- JDMark
- 672
- 09 Jun 2010, 21:50
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Patrick
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- D34dly
- 807
- 16 Feb 2010, 22:01
- Patrick
2 straten verder (ik was er nog niet geweest) staat er hier 'n zwarte R33 GTS-T met witte Rota's op een oprit. Voor hem op straat staat een rode S2K met witte mulitspaak velgen en achter die S2K staat een zwarte type-r. FN heet dat model geloof ik.
Verder stikt het hier van de EP en FN type-r's, de Ford Focus RS'en (die zijn zoooooooo ontzettend geil) en de Golf R32's. Aan het einde van de straat staat een Golf R32 met volledige kooi. Viel me op toen ik hem vorige week de straat uit hoorde remmen
.
Verder stikt het hier van de EP en FN type-r's, de Ford Focus RS'en (die zijn zoooooooo ontzettend geil) en de Golf R32's. Aan het einde van de straat staat een Golf R32 met volledige kooi. Viel me op toen ik hem vorige week de straat uit hoorde remmen
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
GTiR, Celica GT4 en 'n widebody MR2. Barst hier van de racertjes
.
Haha echt he. En gisteren een Figaro gespot! Vanmorgen zag ik hem bij een kasteel staan. Als hij daar vaker staat ga ik eens een foto maken. Zo'n auto past echt perfect in die setting.
Waar in Engeland zit je ergens? In London schijnen er redelijk wat rond te rijden.
Joss Stone heeft er btw ook een
Joss Stone heeft er btw ook een
Klopt ja, in Engeland zijn ze best hot. En dat zouden ze in NL ook moeten zijn
.
Ik zit in Harrogate, zo'n 350 km boven Londen. En dat het noordelijker is, is aan het weer te merken. Jullie zitten daar lekker in de 24 graden geloof ik. Hier komt het kwik niet boven de 9 uit. Met gisteren en spontane uitschieter naar maar liefst 14 graden!
Joss Stone is heet.
Ik zit in Harrogate, zo'n 350 km boven Londen. En dat het noordelijker is, is aan het weer te merken. Jullie zitten daar lekker in de 24 graden geloof ik. Hier komt het kwik niet boven de 9 uit. Met gisteren en spontane uitschieter naar maar liefst 14 graden!
Joss Stone is heet.
Figaro's zijn echt gaaf.
Met Joss Stone wordt het toch ook wel warmer?!
Met Joss Stone wordt het toch ook wel warmer?!
Nurburgring count: 1
Geen Japanner, maar toch. Deze staat hier om de hoek, een heel aparte, maar ontzettend mooie verschijning. 2 persoons Jaguar die lijkt op een stationwagon. Na wat zoekwerk bleek het om een XJS Eventer te gaan. Ik ben een beetje verliefd.
Toen ik de laatste keer in London was met school had ik ook zo'n Jag zien rijden. Vond het toen ook een mooie auto o, te zien!
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
mooie spot, wist niet eens dat die bestonden. Zijn ze zo van fabriek af, of van een bepaalde carrosserie-bouwer?
vind er niet veel aan..
(niet mijn edit log kijken)
ennuh.. nu ik dat ding zie.. moet ik denken aan dat rover V8 apparaat van thomas.. zo'n ding zie ik tegenwoordig ook vaker rijden hier in de regio
ennuh.. nu ik dat ding zie.. moet ik denken aan dat rover V8 apparaat van thomas.. zo'n ding zie ik tegenwoordig ook vaker rijden hier in de regio
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Die zag ik vanmiddag ook nog rijden, dat roffelt nog behoorlijk zo'n Rover V8. Ding was bone stock.
Verder nog een Aston Martin DB5 gespot en een Integra Type R met een leuke dame. Ik heb haar een duimpje gegeven, keek me heel verbaasd aan, zwaaide naar mij terug, toen trok ik een rotkop en toen lachte ze zich kapot. Filehumor ftw.
Verder nog een Aston Martin DB5 gespot en een Integra Type R met een leuke dame. Ik heb haar een duimpje gegeven, keek me heel verbaasd aan, zwaaide naar mij terug, toen trok ik een rotkop en toen lachte ze zich kapot. Filehumor ftw.
Ze zijn inderdaad door een carroseriebouwer (om)gebouwd, 67 stuks van gemaakt, Erg zeldzaam dus!
Das altijd, als vrienden of kennissen iets nieuws/iets bijzonders kopen, wat je voorheen nooit zag, zie je dan ineens OVERAL rijdenPatrick wrote:vind er niet veel aan..(niet mijn edit log kijken)
Maar zo'n JAAAAAAAG is wel vet
En opeens komt dit voorbij blazen op z'n witte Volks terwijl ik met Patrijs aan het bier zit.

Joa, des unne echte!

Joa, des unne echte!
Wat is dat toch weer, zo'n 4wd Mitsubishi Galant
?
Galant VR4 Sedan (zeldzamer en cooler als een legnum vind ik)
2.5 twinturbo v6 4wd alles
2.5 twinturbo v6 4wd alles
Een blauwe R34 GTR in het wild
. Om 10 over 6 op een maandagmorgen
.
onder het mom van vanalles en niet persee een nieuw topic waardig post ik hier maar even.
Zaterdag 2x een Fisker Karma tegen gekomen (zo zie je ze nooit, en dan 2x op 1 dag)
Ferrari California en een Ferrari 360 Challenge Stradale.
Zaterdag 2x een Fisker Karma tegen gekomen (zo zie je ze nooit, en dan 2x op 1 dag)
Ferrari California en een Ferrari 360 Challenge Stradale.
Een volledig standaard S13 in het rood, facelift. Wat zijn ze ongeschonden toch mooi
.
Kwam vandaag een Sion TS of TC tegen, dat zie je ook niet vaak
Ik kwam Zondag een S15 tegen in Bemmel.. een Silver grijze..
En Gisteren stond een Skyline van Vrijrijden.nl op de aanhanger bij Oosterhout.. was een witte skyline met rode sticker van Vrijrijden.nl..
En Gisteren stond een Skyline van Vrijrijden.nl op de aanhanger bij Oosterhout.. was een witte skyline met rode sticker van Vrijrijden.nl..
Ik zag vandaag in het hoge noorden op de N50 (bij Ens nabij Emmeloord) een toyota aygo rijden met verlaging
Toen dacht ik, haha cool.. en toen keek ik in de spiegel (hij reed andere kant op als ik) en toen meende ik een rolkooi te zien
hoe grappig is dat
Toen dacht ik, haha cool.. en toen keek ik in de spiegel (hij reed andere kant op als ik) en toen meende ik een rolkooi te zien
hoe grappig is dat