- Anu
- Wangan Warrior
- Kapitein Iglo
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- sloeber
- 968
- 21 May 2011, 17:40
Staat hier op het werk op de parkeerplaats van de buren :d een witte Cressida, ziet er zo op het 1e gezicht nog heel netjes uit
.
Onder het motto: "een slechte foto is beter dan geen foto", heb ik even een collega gestrikt om er een fototje van te maken:
Onder het motto: "een slechte foto is beter dan geen foto", heb ik even een collega gestrikt om er een fototje van te maken:
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Ik dacht effe "waarom laat ie een collega een foto maken...??" en even later "ow wait..."
HAHAHAHHAHAHA! Vette spot overigens Pauli!
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Paul heeft een 3310.
Dus: De Nokia 3310 is een mobiele telefoon van het type dual-band GSM900/1800, gefabriceerd door de Finse fabrikant Nokia. Het model werd uitgebracht in het vierde kwartaal van 2000 en verving de populaire Nokia 3210. Er zijn 126 miljoen exemplaren van verkocht, waarmee dit een van de meest gebruikte mobieltjes is.[1] Het model is nu (2012) al lang verouderd, maar omdat het goedkoop is, wordt het nog wel eens aangeboden als budget-telefoon in prepaid-pakketten.
Dus: De Nokia 3310 is een mobiele telefoon van het type dual-band GSM900/1800, gefabriceerd door de Finse fabrikant Nokia. Het model werd uitgebracht in het vierde kwartaal van 2000 en verving de populaire Nokia 3210. Er zijn 126 miljoen exemplaren van verkocht, waarmee dit een van de meest gebruikte mobieltjes is.[1] Het model is nu (2012) al lang verouderd, maar omdat het goedkoop is, wordt het nog wel eens aangeboden als budget-telefoon in prepaid-pakketten.
je kunt zeggen wat je wil over een 3310, maar:

ik heb er een als festival/feest telefoon
edit: mooie spot, die zie je echt niet vaak meer :O

ik heb er een als festival/feest telefoon
edit: mooie spot, die zie je echt niet vaak meer :O
Last edited by Leander on 29 May 2012, 17:20, edited 1 time in total.
Haha ja die van mij doet het ook nog steeds en wordt nog regelmatig ge/misbruikt
. Een erg fijne flessenopener moet ik zeggen.
Die cressida is wel een toffe spot die kom je al niet al te gouw meet tegen.
Die cressida is wel een toffe spot die kom je al niet al te gouw meet tegen.
volgens mij is het ook een import, want dit is er 1 van ná de laatste Cressida die officieel verkocht is in NL aan het model te zien.
Sterker nog, het is geen Cressida
Kon hem vandaag wat beter zien, en het kenteken checken, en het blijkt een nissan Laurel te zijn uit '88
Nooit geweten dat die 2 zoveel op elkaar leken
Nooit geweten dat die 2 zoveel op elkaar leken
Ik heb deze volgens mij Dinsdag gespot in Roermond nabij CS
100 miljoen miljard PK!