- M.S.T.
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
ik zal hem hier ook even aanbieden mischien kijkt er een vag liefhebber mee....
Bij deze bied ik nog eens mijn cabrio te koop aan. Het word nu mooi weer en ik ga hem ontzettend missen maar kan het geld beter gebruiken.
BASIS:
Golf mk1 cabriolet.
BWJ 1991.
Ingevoerd maar overgekocht van de 1ste NL eigenaar, auto is al dik 10 jaar in nl!
NAP 222xxxkm
2H motor met aug versn bak.
1800cc multipoint digifant injectie.
GEEN stuurbekrachtiging(heb je niet nodig bij deze auto)
Wegenbelasting: +- 32euro pm. OOK DEZE WORD BELASTINGVRIJ!!!!
Super net interieur, geen instapschade, net dashboard, klokjes in het middenconsole(niet aan gesloten) Alles werkend, eventueel originele radio erbij met cd wisselaar!
Historie:
2010: NIEUW DAK+kaphoes en windschermpje(blauw dak zwarte hemel!)
2011: Auto gekocht, na enige tijd een 50.000km JONGERE MOTOR ingelegd(zelfde motor code) motor heeft nu dus pas 175xxx gedraaid!!!
NIEUW KOPPAKKING.(kop laten vlakken!)
Nieuwe in en uitlaat pakking.
NIEUWE DIS RIEM.
Groot onderhoud gehad(bougies lf etcetcetc)
Vanwege lak schade(krassen) linker achterscherm en achterbumper opnieuw gespoten.
USLIGHTS aangesloten.
2012:
Gebroken veer voor(vervangen) Complete remmen achter vervangen, uitgelijnd bij vw dealer.
Nieuwe ashoezen.(gelijk de dag na dat die scheurde vervangen!)
En nog veel meer onderhouds reparaties gehad!.
Winterwielen 15inch erbij.
Olieverbuik 1 op 10.000(niks dus!)
De lak is nog super goed, de gehele staat van de auto is gewoon super, warom zou je 5000 neerleggen voor een rotte belastinvrije als je deze kan kopen die over een aantal jaar ook nog belastingvrij word!
Auto is gewoon in super staat zowel van binnen als buiten als motorisch.
Enigste minpunt wat ik kan bedenken is dat de dynamo lagers een klein beetje geluid beginnen te maken, heb een reserve dynamo klaar liggen!
Complete motor in onderdelen erbij!!! (op onderblok na) injectors luchtmassa brandstofdrukregelaar spruitstukken gasklep alles!
Al met al heel veel plezier van de auto gehad. Maar wil nu wat anders,INRUIL MOGELIJK.
Vraagprijs 3250.
Voor vragen mail naar:
ginomartens_270@hotmail.com

Auto staat voor NIET hoger dan achter dit komt door de scheve odnergrond en had veel spullen achterin liggen!
Bij deze bied ik nog eens mijn cabrio te koop aan. Het word nu mooi weer en ik ga hem ontzettend missen maar kan het geld beter gebruiken.
BASIS:
Golf mk1 cabriolet.
BWJ 1991.
Ingevoerd maar overgekocht van de 1ste NL eigenaar, auto is al dik 10 jaar in nl!
NAP 222xxxkm
2H motor met aug versn bak.
1800cc multipoint digifant injectie.
GEEN stuurbekrachtiging(heb je niet nodig bij deze auto)
Wegenbelasting: +- 32euro pm. OOK DEZE WORD BELASTINGVRIJ!!!!
Super net interieur, geen instapschade, net dashboard, klokjes in het middenconsole(niet aan gesloten) Alles werkend, eventueel originele radio erbij met cd wisselaar!
Historie:
2010: NIEUW DAK+kaphoes en windschermpje(blauw dak zwarte hemel!)
2011: Auto gekocht, na enige tijd een 50.000km JONGERE MOTOR ingelegd(zelfde motor code) motor heeft nu dus pas 175xxx gedraaid!!!
NIEUW KOPPAKKING.(kop laten vlakken!)
Nieuwe in en uitlaat pakking.
NIEUWE DIS RIEM.
Groot onderhoud gehad(bougies lf etcetcetc)
Vanwege lak schade(krassen) linker achterscherm en achterbumper opnieuw gespoten.
USLIGHTS aangesloten.
2012:
Gebroken veer voor(vervangen) Complete remmen achter vervangen, uitgelijnd bij vw dealer.
Nieuwe ashoezen.(gelijk de dag na dat die scheurde vervangen!)
En nog veel meer onderhouds reparaties gehad!.
Winterwielen 15inch erbij.
Olieverbuik 1 op 10.000(niks dus!)
De lak is nog super goed, de gehele staat van de auto is gewoon super, warom zou je 5000 neerleggen voor een rotte belastinvrije als je deze kan kopen die over een aantal jaar ook nog belastingvrij word!
Auto is gewoon in super staat zowel van binnen als buiten als motorisch.
Enigste minpunt wat ik kan bedenken is dat de dynamo lagers een klein beetje geluid beginnen te maken, heb een reserve dynamo klaar liggen!
Complete motor in onderdelen erbij!!! (op onderblok na) injectors luchtmassa brandstofdrukregelaar spruitstukken gasklep alles!
Al met al heel veel plezier van de auto gehad. Maar wil nu wat anders,INRUIL MOGELIJK.
Vraagprijs 3250.
Voor vragen mail naar:
ginomartens_270@hotmail.com

Auto staat voor NIET hoger dan achter dit komt door de scheve odnergrond en had veel spullen achterin liggen!
Zag hem voorbij komen ja, ik vind het een net ding!

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)