Nissan Cima Y33 4.1 V8

Got a car for sale, post it in here
Barry-Datsun
228
phpbb3styles ©
11 Apr 2010, 00:17

Post by Barry-Datsun »

Nu ik de auto bijna 2 jaar heb, en iedere seconde er van genoten te hebben, begint het langzaam te kriebelen, naar wat anders, maar dan ook totaal anders, wel japans natuurlijk. en daar heb ik funds voor nodig.
Dus met pijn in mijn hart zet ik de Cima te koop.

eerst maar eens wat foto's

Image

Image

Image

Image

Image

en dan maar wat info.

motor: 4.1 V8 automaat 267pk / 294Nm

km-stand +/- 95.000km

Apk t/m 25-05-2014

wegenbeslasting p maand € 81,00

verbruik, gemiddeld 1 op 7, op de snelweg 1 op 9, hoe harder je gaat, hoe zuiniger hij word. :banana: :banana:

De auto is zeer luxe uitgevoerd, overal waar een knopje kan, zit een knopje. :cheer:

Auto heeft net een grote beurt gehad en schijfremmen zijn vervangen voor gegroefd en geboord.

motorisch:
-4"Blox filter
-Einddemper laten verwijderen en 2x croom eindstuk laten monteren door NM parts, nu klint hij tenminste als een V8

Onderstel
-BC racing een set laten maken voor de Cima, dus auto is in hoogte schroefbaar en camber kan je aanpassen naar smaak ;)
-19" AME Shallen velgen van 9 en 10J , met bijna nieuwe banden in de maat 225-40-19 en 245-40-19
-18" Velgen, 8,5 en 9,5J met rondom pirelli p zero banden (alleen gebruikt voor vakantie)
-17" Orginele Gemballa velgen met banden (orgineel uit japan meegekomen)
-Geboorde en gegroefde schijven met nieuwe blokken
-als optie kun je altijd nog 1 op 1 300ZX Z32 klauwen monteren, of met een spacer, 350Z klauwen en schijven

exterieur
-windafwijzers , speciaal op maat laten maken door Clim air.
-Achterklep en spoiler opnieuw laten spuiten
-heldere zij knipperlichten
-Nieuwe Philips Xenon lampen gemonteerd.
-nieuw mistlicht gemonteerd onder de bumper, zeer plat, dus valt niet teveel op, ipv. aftermarket gemonteerde rode vierkante lamp

interieur
-Rondom getinte ramen, (net niet legaal, maar valt niet echt op)
-apexi rsm gemonteerd om limiter eruit te halen, nu kun je harder dan de fabrieks af 180km/h
-enkel din kenwood dvd klapscherm weg gewerkt in ventilatie roosters, (originele roosters nog aanwezig)
-Bluetooth carkit kenwood
-Digitenne ontvanger (tot 180km/h ontvagst)
-2x aftermarket hoofdsteun met 9" beeldscherm, dvd speler en gekoppeld aan kenwood radio.
-RF P3 12" subwoofer icm met 1000w rms monoblock
-Helix RS6 front compo speakers, JBL power rear speakers.
-Helix A4 Klassa A versterker 4x150W rms

Vraagprijs is €8500

de auto hoeft niet weg, blijf er nog gerust een paar jaar in rijden, de aandacht die je met de cima krijgt is altijd wel erg leuk. overal waar je ergens parkeerd, tijdens het tanken oid , er komt altijd wel iemand een praatje maken.

auto gaat zoiezo nog niet weg voor 2e week oktober, word dan gebruikt bij een trouwerij van mijn moeder

de auto kan ook weer orgineel gemaakt worden aan de binnenkant, dus zonder radio, versterkers en sub, speakers blijven wel zitten, prijs is dan wat anders
Image

Barry-Datsun
228
11 Apr 2010, 00:17

Post by Barry-Datsun »

Upperdepup

Wel te koop gestaan, maar niet actief.
Maarrrrrr heb nu wel wat leuks gezien in Japan, en daar is geld voor
Nodig haha

Dus bij deze weer te koop, vanaf half augustus beschikbaar , aangezien we nog naar Italië gaan deze zomer

Vraagprijs is nu €7000

Dus sla je slag, voor iets unieks en exclusiefs, maar alleen als je van aandacht houdt, iedereen komt wel een praatje maken als he bijv staat te tanken of geparkeerd hebt.
Image

Post Reply